Fin solig morgon

Idag vakna jag själv utan att klockan ringde (måste varit för den fina morgon solen), sen när jag såg att jag hade 15min till de att den skulle ringa somna jag om en snabbis haha. Jag ville ta en bild så ni får en bild av min morgon skinande sol men det blir suddig hela tiden, postar en senare istället :) Nu är klockan strax 11 och förhoppningsvis börjar min dag bra med energi. Det är något jag behöver..energi. Höll på med mitt lilla kök igår så jag hoppas jag orkar fortsätta idag. Jag tog ju bort fog listen för att de hade målat 100 lager på den så de såg jätte fult ut..så det jag gjorde var att slipa massa spackel och sånt.. Gissa om det vart dammigt! När jag ändå höll på att pilla smått så tog jag bort foget som satt mellan vägg och tak oxå. Lika där... Om målad 100 så det såg tjockt och fult ut.. måla om taket när jag ändå var på hugget men jag vart inte nöjd.. Råka bli ännu en sådan amatör misstag. Man ser roller dragen, så jag hoppas jag kan rätta till det idag... Hmm ska dagen ta och börja härifrån nu kanske? Let's see :) Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0