Äntligen!

Idag fick jag träffa min systerson som jag inte träffat på ungefär 2 månader!!! Helt sjukt, har saknat honom super mycket! Kändes som om han var lite sur på mig ett tag men så när vi pratade i mobil tidigare (via hans mormors mobil) så lät han inte ett dugg sur eller något sånt. Lite sent men jag åkte in till stan för att träffa familjen, vart inte mycket där för systersonen ville vara med mig och orkade inte gå runt i stan, så vi åkte hem till mig istället. Väl hemma satt vi och kolla lite på Japansk anime, som jag lyckats vänja honom vid, sedan gick vi ner för att handla lite mat och annat. Väl på väg hem vart han lite kinkig (antar för att han var hungrig) sen lugna han ner sig igen (efter maten). Han sa godnatt vid 22 tiden och då var han helt slutkörd. Han brukar annars vara uppe till rätt sent när han umgås med mig, inte för att jag gillar det men men... Det känns jätte skumt att han beter sig helt vanligt idag..och som om det inte vore ända överraskningen så hörde en mycket kär vän av sig, helt glad och strålande.
Det känns jätte bra när man ser folk runtom en är glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0