Fin dag

ädret var ju bara för vackert idag! Molnfritt hela dagen och fortfarande, klockan är strax halv 12 på kvällen... clear sky clear view på den vackra fullmånen. Känns nästan magiskt eller va säger ni?
Nu gjorde jag en liten tabb och utnyttjade inte dagen helt men det gör inget, jag fick en fin utsikt av den iallafall :). Hade ett möte 11 på förmiddagen sen vid halv ett tog jag en liten snabb runda ner till centrum för att köpa en ny kalender sen hem igen. Hade några samtal att ringa så efter att dem va klara tog jag en liten tupplur vid 16 tiden. Skulle ha fått besök idag av en vän men den jäveln dök ju aldrig upp, fick mycket senare reda på att han var sjuk och hade somnat så fort han kommit hem från jobbet.... *---* (jag säger inget min tysthet får stå som svar...)
Mer hände inget för min del...lekte lite med min köksvägg. Fick städa ordentligt efteråt men jag klagar inte, eller jo kanske lite då hehe. Såg på en tecknad film efter allt stökande, mer om den vid nästa inlägg..
Jag tog några bilder oxå och här kan ni se vad ja menar med fint väder--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0