Nåt-hing

Idag var det verkligen en skum dag. Av någon anledning kunde jag inte somna igår förrän lite innan 5 på natten/morgonen. När jag märkte hur sent det var börja jag oroa mig vilket ledde till att jag inte kunde somna alls (detta innan jag somna..). Jag börja stressa upp mig själv för att jag skulle vakna vid o9.oo för att ta min medicin som jag försöker hålla mig till. Så det skulle ju inte bli många timmar sömn och tankarna börja rulla vidare och vägra lägga sig... till slut då lite innan 5 kunde jag somna och när väckarklockan börja pipa lite innan 9 var min kropp heeelt stel, speciellt nacken. Jobbigt! Kändes som om jag inte hade sovit något alls... så efter medicinen försökte jag somna om men det gick inte så bra... gick runt i huset som en zombie.
Jag fortsatte att gå runt som en zombie resten av dagen utan att göra något. Antar att det var mitt sätt att "vila ut". Jag försökte pigga upp mig genom att laga något att äta, resultatet vart sådär... duglig mat. Försökte pigga upp mig genom att tänka ut saker att göra som pyssel och så men jag orkade inte, orkar fortfarande inte. Hoppas jag då kan gå och lägga mig tidigt så jag vaknar utvilad imorgon... shall we see the resault? hehe
Jag uppdaterar imorgon om vilken tid jag somnade idag.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0