Nyåralöfte?

Gjorde några av er några bra Nyårslöften nu när vi kommit in i ett nytt år? Brukar ju bli att man lovar massa men gör inget av de, hur har det gått för er? Börjat på det ni lovar än eller väntar ni? Hur ska man göra för att hålla det man lovar? Varför blir det att man lovar en massa men gör inget av det eller bara halvdant?
Själv gav jag inga nyårslöften alls, jag firade nästan inte ens. Var hos mamma och "firade" med henne ungefär...lite innan tolvslaget kom moster och kusin över. Very "wohoow" moment visst :p
Åren har väl börjat sätta spår antar jag...?
Men jag gick ut för att självklart se på fyrverkerierna och det såg jätte fint ut med en massa ny snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0