Storstädning på G

Igår hade jag så tråkigt att jag inte visste vad jag skulle göra...vid sånna tillfällen är det ironiskt hur man börjar städa tycker jag... jag gjorde en sådan där STOOOOR städning! Men än har jag lite kvar idag, t ex orkade inte diska igår eller städa databordet. Får försöka göra sånt smått idag. Kanske ska ta en snabbrunda till IKEA också och lämna tillbaka lite grejer jag hade köpt förra månaden...ångrar mig nu. Om det nu inte blir någon IKEA idag heller (jag som skjutit upp på de i nästan 2 veckor nu) har lite andra saker att göra ... hemma. Måste hänga upp gardin... fixa gardinstången. Köpa en list till den lilla köksväggen som jag började leka med under veckan. Köpa träskiva för att sätta upp micron på. Så det ser ut som om jag trotts allt behöver ha vägen förbi IKEA och Kungens Kurva.
Jag har inte hunnit eller orkat skriva vad jag gjort under dessa dagar så jag varit "borta" från bloggandet, men det är som ni märker själva inget stort som har hänt. JO, en grej...min systerson sov över i fredags! Det måste vara höjdpunkten för denna gång hehe. Hade ju inte träffat honom på nästan 2 månader så man saknade honom rätt mycket.
Making a U-turn nu så... jag behöver köpa lite städgrejer hem ... får se om jag hinner med det idag. En sån "mopp" med microfibers grejsimåjs ... det blir så dammigt i mitt sovrum och det känns onödigt att ta fram dammsugaren när det bara är små damm som dyker upp... Aja nu måste jag tillbaka till min "tidiga morgon".. c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0