Power-walking

Igår gjorde jag något jag inte har gjort på ca 7 år, jag gick ut och skutta mig runt området. Halvt jogga och halvt gick jag bara snabbt, power-walking som man brukar kalla det. Jag har saknat det, det märktes :D! Jag fick sån kick när jag joggade lite lätt och hade musik i öronen att jag bokstavligt hoppade runt en stund haha. Jag har inte kunnat göra det här på minst 6-7 år pga mina knän, då jag verkligen njöt av varje steg jag tog. Och det som gör allt ännu roligare är att jag idag inte hade någon träningsvärk eller smärta i knäna som hindra mig. Det är verklingen en obeskrivlig känsla. Verkar som om min medicin har gjort en bra possitiv resultat än så länge. Jag började på en ny sort förra veckan... och vi tackar för det!
Ville ut idag också men jag ska nog inte slänga mig in i nya grejer som kanske blir för mycket för mig på en gång, så jag får lära mig att stå ut, dock gick jag ut en snabbis till centrum för att handla lite mat och lite snabbmat från Mc Donalds hehe. Det får räcka för dagen. Med det sagt så hoppas jag på en ljus fortsatt sommar med många dagars springande längre fram :D
Aya... err... Konata running

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0