Bio - Kronjuvelerna

Lyckades bli en lycklig vinnare av bio biljetter till förhandsvisningen av Kronjuvelerna, kul va det men synd att man inte kan säga samma sak om filmen! Den var så kass att jag skämdes när jag kom ut ur bio salongen att jag ens gick för att se den... Inte värt ett öre att betala för (för dig som tänkte se den på duk), "humor" när det inte passar in "sorg" när inte heller det passar in och då är scenerna menade att vara seriösa. Sägs vara Drama, jag kallar det för slöseri med tid.
Och nyss läste jag på internet att filmen ska tydligen visas på tv i 3 avsnitt, 1 timme var (om det nu stämmer, i dont know), stämmer uppgifterna då ska ni absolut inte ta och gå på bio utan vänta tills den kommer ut på tv, och det var nått mot sen höst(?) jag minns inte vad som skrevs. På bio var den 2 timmar lång, så den har blivit rejäl förkortad med tanke på att 3 delar gör det till 3 timmar... Men men sen är det upp till dig om du vill gå på bio eller kan ta en främlings ord för det. Gratis var det för min del, jag har inte mycket rätt att klaga till sånt ;) (vilket är precis det jag gjorde haha)

Kronjuvelerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den vill jag verkligen se! :D

2011-07-04 @ 14:06:47
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0