Ivomec behandling 2

Fick börja om Ivomec behandlingen då veterinären gjorde fel och gav mig för lite medicin och i.o.m att det blev en glapp mellan behandlingarna så får jag påbörja behandlingen igen. 
Så idag skulle jag ge deras andra medicin på andra omgången. Gick rätt bra Alhamdulillah :) Passade på att klippa lite klor också på samma gång. Men så märkte jag något som oroade mig.. min engelska tjej som plockar sig (hon har blivit bättre sedan hon kom hit men inte helt återställd..) blödde lite vid fjädrarna :( Detta gjorde mig jätte ledsen och orolig. Vet inte vad man ska göra för att hon ska sluta plocka sig eller ens vad man behöver göra åt blödandet men jag hoppas hon blir bättre snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0