Trötter

dag hann jag göra en kort lista med saker jag behöver göra, kändes skönt att kunna bocka av 2 punkter *skrattar*
inte gör att jag gjort något stort idag...men jag känner mig helt slut just nu, kan det vara att jag kanske är på väg att bli sjuk eller bara är låg på vitaminer i kroppen? Åkte till IKEA idag (äntligen) för att returnera några saker jag hade köpt förra månaden, ironiskt nog kom jag på en massa saker jag behöver köpa, när jag var på väg tillbaka hem...just från IKEA *skrattar* får se om jag har vägen förbi där igen denna vecka. Vad tror ni? I think Nooot!
Så när jag väl var tillbaka hemma så plockade jag undan lite snabbt (i köket) och skulle ta en kort tupplur... blev en timmes sömn. Så återigen har jag inte mycket att komma med för dagen. Får se vad morgondagen har att erbjuda. Jag som inte ens orkar tänka på morgondagen för det stressar upp mig när jag kommer på att jag behöver storhandla och rusta upp lite här och där...plus en massa möten som vanligt... *zzz*
Med det sagt så avslutar jag för dagen, c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0