Bills bills pills

Betalade precis några räkningar för att jag ska ha bättre koll på vad som kommer finnas kvar på kontot, jåbbigt läge när man betalar och ser allt försvinna *skrattar* men men what can you do, right?
Idag har jag inte gjort något alls. Bara slappat och sovit för mycket. Anledningen till det är att det är oväder på ingång så jag känner av det genom att mina knän svullnar upp och *woallaaa* jag är sängliggande! *skrattar* nä inte så kul men det finns de som tycker sånt här är roligt..!? kortfattat så kommer det antingen regna eller snöa igen och detta inom 1-2 veckors tid. Idag var jag tvungen att avboka ett möte för att jag hade så pass ont att jag inte kunde röra på mig så mycket och jag ville inte visa detta till den handläggaren jag skulle ha träffat. Pinsamt men jo en del av mitt liv är det i get it... men ändå är det svårt varje gång de händer. Låter jag otydlig så beror det på att jag inte orkar dra en hel tråkig historia... Anyways.. hur har er dag varit? Fått något gratis gott? *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0