Missa inte chansen om din DRÖMRESA!

Jag säger bara *ååååååååååå* och drömmer mig redan bort! Seriöst en sånhär chans skulle aldrig bli sann men att bara ha lyckan att drömma bort mig redan nu, wow! Behöver det gigantiskt mycket! Med all stress jag haft sen jag flyttat hit så jag har faktiskt inte haft någon "fritid", och inte heller blir det mycket "fritid" när man har så pass mycket besvär med lederna att man blir sängliggande en hel dag. Och bara Gud vet när denna väder kommer att gå över!
Roliga är att Resebokningen vill att man berättar om sin drömresa, min enda drömresa är väl att bara kunna se sol och värme (vilket jag inte haft på ett X antar år :( ) så för min del är det ingen specifik plats på jorden utan bara att få känna de där lugnet inom sig och känna värmen mot sin halvtnakna hud! Gud jag smälter redan nu *skrattar*
Så självaste tävlingen går ut på att du bloggar om Resebokningen, berättar om din drömresa och länkar till deras hemsida! Mer svårt var det inte, sen är det självklart upp till dem att välja vinnare!
Man kan även göra att man klistrar in en liten text de redan skrivit för de som är lata nog men ändå vill tävla -->
"Detta är mitt bidrag till en bloggtävling somResebokningen.se anordnar. Genom att blogga om min drömresa får jag en gratis bagagebricka och har även chansen att vinna fina priser där förstapriset är ett presentkort från Fritidsresor på 5.000 kr."
Good luck!
images

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0