En favorit

Under augusti månad (2011) så hade man en stor lång loppmarknad i Hägersten, hela vägen från Örnsberg till Aspudden gick den! 2km lång med andra ord. Det var min första gång som jag såg och gick dit och det var jätte kul. Jag hann dock inte gå runt under dagen blev någon kort runda med grannarna runt stängning. Vi höll på att gå runt och en dam sålde en fin guldtavla som föll mig i ögonen, jag blev mer kär i ramen än själva bilden så jag fråga vad den kostade, kommer inte ihåg vad för pris hon sa men så fråga jag om hon ville sälja den för 5kr, och till min förvåning så gick hon med på det *ler* jag gjorde ett kap! haha Efter att ha bytt ut bilden mot något annat som jag tyckte var mer passande så står den nu på min sekretär i hallen och gör mig glad varje gång jag ser den (vilket är typ hela tiden). Vet inte varför men den ger mig en skön känsla inombords.
vet dock inte vad för dua det är men insh-Allah så lär jag mig lite arabiska så jag kan läsa och förstå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0