Ful byrå

Just de, jag har inte nämnt att jag var och köpte en begagnad byrå från blocket.se häromdagen.. och igår gjorde jag min första stora tabb.
Skulle slipa rent byrån lite för att den är skitig som f-n och är ful som "jag vet inte vad" så som den ser ut nu, så skulle jag vara såndär "smart ass" haha och tänkte om jag tar ena lådan till badrummet och slipar den där så lär det inte bli så dammigt? Eh? *FEEEEEEEEEEL!!!* Eller kanske delvis men smart som jag är...stängde jag inte dörren haha. Så jo dammet spred sig.. jo hela jag var en stor hög damm... och jo jag hade typiskt precis dagen innan städat rent heeela huset. Från tak till golv... Det var bara att sätta igång igen med städningen efteråt. Sätt i gång, dammtrasa i ena handen och städmedel i andra.
Så resten av byrån får vänta med slipningen tills jag hittar en bättre slip till att börja med och sen isolerat hela det rummet där jag ska slipa nästa gång. När den dagen nu kommer komma vet jag inte... Lets wait and see :)
*Ingen bild ännu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0