Soligt roligt

Ännu en morgon då solen skiner rakt in i mitt rum när jag ska upp för att ta min medicin. Känns härligt, men eftersom det är morgon solen jag ser så håller den inte länge. Men ljust blir det iallafall! Jag skulle egentligen ha åkt till ett tidigt möte idag men jag avbokade. Kände mig jätte seg när jag vakna och nu 1h efter känner jag mig inte lika seg och tänker att jag borde väl ha gått iallafall..men men jag får ta de lugnt istället (vilket jag behöver) :). Kanske pysslar med något hemma istället, typ syr klart min gardin eller bestämmer mig för vad jag ska göra med hall väggen eller kanske t.o.m börjar sandpappra en ful gammal byrå jag hämta igår...ja, vi får se hur det går helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0