Seg som en tupp

Känner att jag är lite seg nu för jag sov lite oroligt, hade ett tidigt möte som gjorde att jag stressa upp mig helt i onödan som jag alltid gör men så ja.. nu är jag lite seg och tänkte ta en liten tupplur. Ska vid 17 träffa upp en kompis och utföra liten grej jag borde ha gjort förra året. Men vi får se om jag lyckas. Jag har inte mycket att blogga om nu under sommaren märker jag för jag gör inte mycket om dagarna, så jag får väl samla på mig lite av energin för jag vet (känner det på mig) att hösten kommer vara stressig! Vilket får mig redan nu att känna ångest över det. Men men... vi får ta en dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hejsan,



tänkte bara tipsa om våra bloggtävlingar som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us



Seatfinders modetävling:

Skriv om den bästa staden att shoppa i och vinn ett presentkort på Nelly.com



Seatfinders TV-spelstävling:

Skriv om ditt lag favoritlag i NHL, NFL eller NBA och vinn ett presentkort på Cdon.com



Med vänliga hälsningar,



Anders


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0