Hårfärgning

Blev en rätt stressig dag, blev lite oförväntat men men (dagen alltså).. inget jag klagar på. Jag och nära vän skulle träffas för att hon skulle få håret fixat av lillesyster (som är frisör) lite efter 18 hade vi tänkt/planerat, allt kom igång efter 20. Jag hade ju vägen förbi mamma en stund så när jag skulle åka hem igen tog det lite tid och det blev lite onödiga samtal fram och tillbaka om hur var när man skulle fixa allt.. så mot slutet kom syster och min vän överens om att fixa håret hemma hos syster istället.
Blev lite småprat och skratt och lite snabb fika mot slutet :) fun as always när man är med människor man tycker om!
Resultatet = båda nöjda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0