Sjukhus besök

Tidgare på fredagen hade jag tid på Ersta sjukhus (lite varning för old people där, det är istortsett bara pensionärer där) men vilken utsikt dem hade vid sjukhuset!
utsikt över hela Gröna Lund
Jag gjorde en såndär pinsam grej efter sjukhus besöket, jag gick dit för att röntga mina händer och fötter, pga min reumatism, så man kan väl säga att jag var "frisk" när jag lämna sjukhuset och blev "sjuk" efteråt, när jag var på väg därifrån för att möta upp en vän så råka jag gå in i en stolpe! Jag höll på att leka med min mobil för att titta på kartan för att ta mig till rätt ställe så utan att se mig för knäa jag stoplen framför mig haha! Jag hade redan ont i mitt vänsta knä så knäa jag stolpen med mitt högra knä.. gissa hur det kändes att gå därifrån efter det hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0