Länge sen sist...

Det har gått ett bra tag sedan jag sist bloggade och allt beror på vädret, tro det eller ej! När vädret är som det är just nu, ostadig, då mår jag piss rent sagt. Har svårt att göra saker när knäna hindrar en... men jag hoppas självklart på lite mer sol och värme längre fram samtidigt som vädret stadgar sig. D.v.s att det enbart är sol och värme ett bra tag framöver, självklart kan det regna lite här och där men inte så att det rubbar balansen i luften, det är min önskan iallafall! :)
Jag har lite smått som händer just nu det är också en liten del av anledningen till no blogg för ett tag, men jag hoppas på att det ska vända då jag kan visa Er lite av det jag hållt på med, men nu får jag inte dra ut på tiden för imorgon är det tidig morgon och praktik som gäller (om jag kan gå d.v.s).. men men kämpar på som vanligt.
God natt gott folk!
P.s! Jag har fått hem rätt roliga saker som jag lyckats vinna tänkte ladda upp bilder på de vid ett senare tillfälle :) *kul*
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0