Hårbotten som kliar

Det kliar som zzz... att man blir galen! Sen lägger det sig ett tag för att sedan börja klia igen. Satt och surfa lite på Google och sökte efter hemkurer man kan göra för att försöka milda på besväret, får se hur det går efter mitt första försök. Först oljade jag in hårbottnet med olivolja sedan schamponerade jag som vanligt på med balsam i slutet, oljan fick sitta i en stund, sköljde det noggrant. Sist men inte minst hällde jag över lite kalltvatten med äppelvinäger i, får se hur det går...sägs att det ska "lugna" ner hårbottnet. Vi får se vi får se :)
Klockan är rätt mycket och jag tror jag måste lägga mig, får inte vända på dygnet när man har nån sorts rutin nuförtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0