Shabby chick skåp såld!

Hade lagt ut min fina shabby chick skåp som jag köpte förra året via blocket åter till blocket, och idag kom respektive spekulant och köpte den. Lite ledsen faktiskt för den var rätt fin och jag la ut rätt mycket jobb på att få den så fin som den blev, men men allting har något gott i sig sägs det. Hade även pysslat till en passande byrå till den som dem fick med när dem kom för att hämta skåpet. Så antingen till helgen eller under nästa vecka blir det att åka över till mamma och hämta hennes gamla stora (rymliga) garderob, för det var just därför jag sålde skåpet.. jag fick inte plats med något :(. Jag har en känsla av att både syskonen kommer bråka om det nu haha. Båda kommer säkert säga "Men jag kunde ju ha fått den.." *Zzz*
Men att få en extra slant i kassan är aldrig fel, och dem kommer försvinna lika snabbt som dem kom :(
Baj baj fina vita skåp *vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0